دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در خراسان رضوی| خراسانی‌ها عقب‌تر از میانگین کشوری در تزریق دُز سوم

  • کد خبر: ۱۲۰۵۷۹
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در خراسان رضوی| خراسانی‌ها عقب‌تر از میانگین کشوری در تزریق دُز سوم
معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در خراسان رضوی را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید جعفرنژاد در این خصوص اظهار کرد: دز اول و دوم واکسن کرونا در سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی هم استانی‌ها روبرو شد اما تاکنون حدود ۳۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در خراسان رضوی دز سوم را دریافت کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد از جمعیت گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۹۸ درصد از گروه سنی بالای ۱۲ سال در استان خراسان رضوی واکسن نوبت اول را تزریق کرده‌اند.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بیش از ۸۸ درصد گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۸۶ درصد گروه سنی بالای ۱۲ سال در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

جعفرنژاد گفت: در خصوص تزریق نوبت سوم واکسن کرونا نسبت به میانگین کشوری عقب‌تر هستیم، اما تزریق دز اول و دوم واکسیناسیون کرونا در استان در مقایسه با سطح کشوری در شرایط مناسبی قرار داریم.

وی تصریح کرد: میزان مراجعه بیماران سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به مراکز درمانی در یک ماه اخیر در خراسان رضوی افزایش داشته است و لازم است که گروه‌های هدف نسبت به دریافت واکسن یاداور و یا تکمیل آن اقدام کنند.

جعفرنژاد خاطرنشان کرد: بیشتر افراد مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا و همچنین بیشترین موارد مثبت، از میان افرادی است که یا دارای واکسیناسیون ناقص هستند و یا واکسن دریافت نکرده اند، بر این اساس تأکید ویژه بر انجام و تکمیل به‌موقع واکسیناسیون کرونا داریم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->